Service en contact

Keuken Kampioen is kampioen in service. Wij zijn permanent bezig om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn! Alles in eigen hand, dat is onze filosofie. Dus ook het afleveren, plaatsen en monteren van jouw keuken gebeurt door onze eigen vakmensen. Want wij willen zeker weten dat jij voor de volle 100% tevreden bent. Zo kun je ook na de uitgebreide garantieperiode van 5 jaar op de keukenmeubelen een beroep doen op onze servicedienst. Een prettig gevoel!

Neem contact met ons op

Klantenservice

Neem contact met ons op

Klantenservice

Maandag9.00-17.00 uur
Dinsdag9.00-17.00 uur
Woensdag9.00-17.00 uur
Donderdag9.00-17.00 uur
Vrijdag9.00-17.00 uur

 

Veelgestelde vragen

Bestellen
Bezorgen
Betalen
Wijzigingen, annuleren en retourneren
Monteren en aansluiten
Inmeten
Garantie en reparatie
Onderhoud
Advies, hulp en contact
Voorwaarden rechten en plichten
Bedrijfsgegevens
Bestellen
Kan elke keuken worden aangepast aan mijn persoonlijke voorkeur en smaak bij Keuken Kampioen?

Ben je enthousiast over een keuken, maar maak je je zorgen dat deze niet goed past qua maat of opstelling? Geen zorgen, bij Keuken Kampioen is alles mogelijk. We passen alle soorten opstellingen, kleuren en werkbladen aan op jouw ruimte. Bovendien maken we vrijblijvend een 3D-tekening, zodat je een realistische virtuele wandeling kunt maken door jouw toekomstige keuken.

Ik heb al een offerte van een andere keukenzaak?

Heb je al een offerte ontvangen van een andere keukenzaak? Dat is geen enkel probleem. We nodigen je graag uit in een van onze 49 vestigingen om samen te kijken naar de mogelijkheden die Keuken Kampioen jou kan bieden. Wij garanderen namelijk altijd een lagere prijs!

Wat vinden andere klanten van Keuken Kampioen?

Het selecteren van een nieuwe keuken is een spannend avontuur. Er zijn veel aspecten om te overwegen, en het draait allemaal om het maken van de juiste (persoonlijke) keuzes. Ontdek hier hoe andere klanten hun aankoop bij Keuken Kampioen hebben beleefd. We moedigen onze klanten natuurlijk aan om hun ervaringen te delen, aangezien dit ons als Keuken Kampioen de mogelijkheid biedt om te leren en onze service voortdurend te verbeteren! Ons doel is immers een perfecte 10!

Hebben jullie ook losse inbouwapparatuur?

Op zoek naar een inbouwoven, vaatwasser, magnetron, afzuigkap of ander inbouw keukenapparaat? Bij Keuken Kampioen ben je aan het juiste adres. Naast onze expertise in keukens, zijn wij ook dé specialist in keukenapparatuur. Wij bieden A-merken voor de scherpste internetprijzen.

Bel 0416-539 325 voor deskundig advies, directe aankoop, en voor al je vragen over levering en montage van je keukenapparaten. Bezoek ook gerust www.keukenkampioen.nl/keukenapparatuur voor meer informatie.

Je bent natuurlijk ook van harte welkom in een van onze vestigingen. Onze vriendelijke keukenadviseurs helpen je graag bij het kiezen van nieuwe inbouwapparatuur. Bekijk hier de lijst met 49 Keuken Kampioen vestigingen in Nederland.

Worden er veel keukens op afroep besteld bij Keuken Kampioen?

Bij Keuken Kampioen kiezen steeds meer klanten voor het bestellen van keukens op afroep. Rosanne en Nieck zijn daar een voorbeeld van. Ontdek hier hun ervaring.

Worden er extra kosten gerekend bij Keuken Kampioen wanneer ik mijn keuken op afroep bestel?

Nee, er worden geen extra kosten in rekening gebracht door Keuken Kampioen wanneer je besluit jouw keuken op afroep te bestellen.

Wat houdt een keuken op afroep bestellen eigenlijk in bij Keuken Kampioen?

Het bestellen van een keuken op afroep biedt verschillende voordelen. Veel mensen zijn niet bekend met deze mogelijkheid, dus leggen we graag uit wat het precies inhoudt.

Om te bepalen of het voor jou interessant is om op afroep te bestellen, hoef je jezelf maar één vraag te stellen: "Weet ik wanneer mijn keuken geplaatst kan worden?". Als het antwoord nee is, is het waarschijnlijk een goede keuze om jouw keuken op afroep te bestellen. Lees hier alles over het bestellen op afroep.

Hebben jullie nog tips voor het kopen van een nieuwe keuken bij Keuken Kampioen?

Het kopen van een nieuwe keuken is erg spannend met veel aspecten waar je niet dagelijks mee te maken hebt. Om ervoor te zorgen dat je precies weet wat je te wachten staat, hebben we het hele proces, van oriëntatie tot oplevering, opgedeeld in 8 overzichtelijke stappen.

Ontdek hier 8 handige tips bij het kopen van een nieuwe keuken.

Kan ik mijn keuken al bestellen en pas later een levertijdstip afspreken bij Keuken Kampioen?

Wat Keuken Kampioen uniek maakt, is dat je de optie hebt om jouw keuken op afroep te bestellen. Ontdek hier meer over het bestellen op afroep.

Wat kost een keuken bij Keuken Kampioen?

Met onze budgetplanner kun je nauwkeurig berekenen wat de keuken van je dromen kost. Je voert je budget in en geeft daarbij je persoonlijke wensen aan.

In slechts een paar stappen geef je aan welke keukenopstelling je wenst, welke apparatuur en kastelementen je graag zou willen zien, en bijvoorbeeld of je de keuken zelf plaatst of liever overlaat aan de vakmensen van Keuken Kampioen. Ook heb je de mogelijkheid om te kiezen voor onze showroomkeukens. Deze kunnen we tegen een scherpe prijs aanbieden omdat we regelmatig onze collectie vernieuwen. Vaak blijkt dat je meer uit je budget kunt halen dan je had verwacht!

Heb je na het gebruik van onze budgetplanner nog vragen, aarzel dan niet en kom langs bij een van onze vestigingen.

Is het nodig om een afspraak te maken bij de showroom van Keuken Kampioen en hoe kan ik me voorbereiden?

Wij raden je aan altijd een afspraak te maken, maar je mag natuurlijk ook altijd binnenlopen bij een van onze 49 showrooms. Als je een afspraak maakt, weet je zeker dat de verkoper alle tijd voor je heeft.

Daarnaast is het verstandig om de afmetingen van je keuken of de ruimte waarin je keuken wordt geplaatst mee te nemen. Zo kunnen we je direct voorzien van goed advies en je droomkeuken in 3D ontwerpen.

Bel voor een afspraak: 013 - 583 30 78.

Bezorgen
Wat is de levertijd van een keuken bij Keuken Kampioen?

Wat is de levertijd van een keuken bij Keuken Kampioen?

De gemiddelde levertijd van een keuken is 3 tot 4 weken. In overleg kunnen we altijd bekijken of we de keuken eerder kunnen leveren. Natuurlijk is het geen enkel probleem om de keuken later te leveren. 

Wanneer je een showroommodel koopt, gelden hier andere leverregels voor. Dit verschilt per showroommodel, dus hiervoor kun je het beste contact opnemen met de winkel waar je jouw showroomkeuken hebt gekocht.

Wie bezorgt mijn bestelling bij Keuken Kampioen?

De bezorging van je keuken of de bestelde artikelen wordt door de vertrouwde service- en montagedienst van Keuken Kampioen gedaan.

Levert Keuken Kampioen ook in het buitenland?

Keuken Kampioen levert keukens en apparaten in Nederland en België.

Worden keukens ook op zaterdag geplaatst?

Keuken Kampioen plaatst keukens van maandag tot en met vrijdag. Er worden geen keukens op zaterdag geplaatst.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken geplaatst wordt bij Keuken Kampioen?

Na de aankoop van je keuken spreken we samen een leverweek af. Drie weken voor de afgesproken leverweek nemen wij contact met je op. We stellen dan een leverdatum voor. Wij proberen zoveel mogelijk keukens op één route te combineren, zodat onze vrachtwagens niet meer kilometers rijden dan noodzakelijk is. Zo wordt het milieu niet onnodig belast. 

Mocht de voorgestelde leverdatum je niet uitkomen, dan zullen we in overleg een datum uitkiezen die wel past. Het is belangrijk om er rekening mee te houden dat het bezorgen en monteren van je keuken niet op één dag gebeurt. Eerst bezorgen we alles, zodat de keuken zich goed kan aanpassen aan de temperatuur en vochtigheid in de ruimte. De volgende dag monteren we de keuken.

Betalen
Moet ik een aanbetaling doen bij Keuken Kampioen?

Uniek bij Keuken Kampioen. Je hoeft namelijk bij de aankoop van jouw nieuwe keuken geen aanbetaling te doen.

Wat zijn de bezorgkosten bij Keuken Kampioen?

Er worden geen bezorgkosten gerekend voor het bezorgen van je nieuwe keuken.

Kan ik mijn keuken ook per maand betalen bij Keuken Kampioen?

Bij Keuken Kampioen is het mogelijk je nieuwe keuken per maand te betalen.

Je nieuwe keuken is een investering voor jaren. Dus je kiest graag voor alle opties die je nu en in de toekomst belangrijk vindt. En dat kan ook gemakkelijk, zelfs als je ideale keuken iets boven het geplande budget ligt. Via onze onafhankelijke partner PlusAdvies Finance kun je een deel of zelfs het hele aankoopbedrag betalen in maandelijkse termijnen. Dit kan via een financiering die precies past bij je persoonlijke wensen, waarbij je de looptijd van de financiering zelf bepaalt.

Zo kun je tegen een vast bedrag per maand meteen gebruikmaken van de keuken die je altijd al had willen hebben.

Wijzigingen, annuleren en retourneren
Wat doe ik als een apparaat defect is bij Keuken Kampioen?

Keuken Kampioen staat bekend om zijn klantvriendelijkheid en service. Wij staan dus altijd voor je klaar: voor, tijdens en na aankoop van een apparaat. 

Mocht je een melding hebben, dan horen wij dat graag. Zo kunnen we onze service nog verder verbeteren. Wanneer je een storing, defect, klacht of vraag hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Je kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met ons klantenserviceteam. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0416 - 539 325.

Monteren en aansluiten
Wat zijn de voordelen van de inbouwservice van Keuken Kampioen?

Keuken Kampioen levert het apparaat bij je thuis (mits vrij toegankelijk en zonder trappen). Daarnaast demonteert Keuken Kampioen het oude apparaat en plaatst het nieuwe apparaat. Dit is inclusief het monteren van de deur(en) op bijvoorbeeld de vaatwasser of de koelkast. Leidingen worden - indien nodig - tegen een meerprijs aangepast of verlegd.

Keuken Kampioen voert het oude apparaat - indien gewenst - gratis af.

Hoe verloopt de bezorging en montage van mijn nieuwe keuken bij Keuken Kampioen?

Het is zover! Je nieuwe keuken wordt gemonteerd. Een langverwacht en spannend moment. Gaat alles wel goed, zal er niets beschadigen, past alles én hoe ziet hij eruit?

Wij hebben bij een van onze klanten een montagedag gefilmd. In het filmpje zie je in nog geen 2 minuten hoe zo'n dag verloopt.

Heb je na het bekijken van het filmpje nog vragen over het monteren van een keuken, dan kun je altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0416 -  53 93 25.

Inmeten
Wanneer wordt de keuken ingemeten bij Keuken Kampioen?

Wanneer je een nieuwe keuken koopt, maken we meestal direct een afspraak voor het inmeten van de keuken. Wanneer je een dag vóór de afspraak naar de winkel belt, vertellen we je of de inmeter 's ochtends of ’s middags langskomt. Op de dag van de afspraak belt de inmeter een half uur van tevoren om zijn bezoek aan de kondigen.

Hoe gaat het inmeten van de keuken in zijn werk bij Keuken Kampioen?

De inmeter beoordeelt de keukenruimte, meet de ruimte op en kijkt naar de hoeken en de plaats van ramen, deuren en eventuele obstakels. Ook bekijkt hij hoe we de nieuwe keuken het beste naar de keukenruimte kunnen transporteren en in de ruimte kunnen monteren. Het is belangrijk dat je zelf bij het inmeten aanwezig bent om het inmeetrapport te tekenen. Tijdens het inmeten is er ook ruimte om (technische) vragen te stellen.

Kan ik ook zelf de keuken inmeten bij Keuken Kampioen?

Natuurlijk ben je vrij om het inmeten zelf te doen, maar we raden dit sterk af. Het goed inmeten van de keuken is ontzettend belangrijk. Wanneer je de keuken zelf inmeet, bestaat het risico dat er tijdens het monteren van de keuken iets niet past. De financiële gevolgen (bijvoorbeeld omdat er een onderdeel vervangen of aangepast moet worden) komen dan voor jouw rekening.

Wanneer een professional van Keuken Kampioen de keuken inmeet, is de kans op fouten minimaal. Bovendien is Keuken Kampioen in dat geval verantwoordelijk voor eventuele meetfouten en zorgen wij ook voor een oplossing.

Waarom moet de keuken toch worden ingemeten wanneer ik een tekening met de maatvoering van mijn keuken heb bij Keuken Kampioen?

Het inmeten van de keuken gebeurt heel nauwkeurig. Vaak kan een centimeter verschil het plaatsen van de keuken al onmogelijk maken. Ook moet er vaak veel meer gemeten worden dan je in eerste instantie zou denken. Onze ervaring is bovendien dat tekeningen vaak niet helemaal kloppen of dat er gegevens missen. Onze inmeters hebben een speciale opleiding gevolgd en hebben veel ervaring met het inmeten van keukens.

Geeft het juist inmeten een garantie dat het montageproces soepel verloopt bij Keuken Kampioen?

Het inmeten geeft geen garantie, maar de kans dat het montageproces na het inmeten niet soepel verloopt is wel heel erg klein. Het kan zo zijn dat onverwachts toch nog iets tegenzit, maar dat lossen we altijd zo snel mogelijk op.

Kan het zijn dat na het inmeten blijkt dat mijn droomkeuken niet op deze wijze past bij Keuken Kampioen?

Dat kan, maar met kleine veranderingen maken we het ontwerp probleemloos passend door details in de keukentekening aan te passen. Vaak zijn die voor het oog niet of nauwelijks zichtbaar. Vanzelfsprekend vinden alle aanpassingen plaats in overleg met jou.

Wat ziet een Keuken Kampioen inmeter dat ik niet zie?

Tijdens het inmeten van de keuken kan de inmeter tegen een aantal zaken aanlopen. Denk hierbij aan schuine muren, een ongelijke vloer, ramen die toch in de weg blijken te zitten of andere obstakels die niet op de tekening staan. Ben je bewust van het feit dat zeker niet alle oneffenheden goed zichtbaar zijn. Zo kan een schuin aflopende vloer of een scheve muur op het eerste oog gewoon recht lijken, dit kan wel worden opgemerkt door een professional van Keuken Kampioen.

Garantie en reparatie
Waar kan ik terecht voor service op mijn keuken bij Keuken Kampioen?

Keuken Kampioen is kampioen in service. Wij zijn permanent bezig om je zo goed mogelijk van dienst te zijn! Alles in eigen hand, dat is de Keuken Kampioen filosofie. Dus ook het afleveren, plaatsen en monteren van je keuken gebeurt door onze eigen vakmensen. Voor ons is het het belangrijkste dat je voor de volle 100% tevreden bent. Zo kun je ook na de uitgebreide garantieperiode van 5 jaar op keukenmeubelen een beroep doen op onze servicedienst.

Mocht je een melding hebben, dan horen wij dat graag. Zo kunnen we onze service nog verder verbeteren. Wanneer je een storing, defect, klacht of vraag hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Je kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met ons klantenserviceteam. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0416 - 539 325 op werkdagen.

Waar kan ik terecht met vragen over garantie en reparatie van keukenapparatuur bij Keuken Kampioen?

Keuken Kampioen staat bekend om zijn klantvriendelijkheid en service. We staan dus altijd voor je klaar: voor, tijdens en na aankoop van een apparaat. 

Mocht je een melding hebben, dan horen wij dat graag. Zo kunnen we onze service nog verder verbeteren. Wanneer je een storing, defect, klacht of vraag hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het formulier op de servicepagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Je kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met ons klantenserviceteam. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0416 - 539 325 op werkdagen.

Wat valt er onder de garantie van keukenapparatuur bij Keuken Kampioen?

De service en garantie van apparaten worden door de fabrikant verzorgd. Je hebt ook de mogelijkheid om rechtstreeks contact te zoeken met de fabrikant. Dit werkt over het algemeen sneller en effectiever.

Hieronder vind je de telefoonnummers van onze leveranciers en kun je een servicebezoek aanvragen. Mocht je er samen met de fabrikant niet uit komen, dan kun je contact met ons opnemen. Dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Merk Servicenummer Garantie
AEG 0172-468300 5 jaar bij 4 apparaten*
Ariston 0900-2025254 Standaard 2 jaar
Boretti 020-4363525 Standaard 2 jaar
Bauknecht 076-5306400 5 jaar bij 4 apparaten*
Bosch 088-4244010 5 jaar bij 4 apparaten*
Miele 0347-378888 Standaard 2 jaar
Siemens 088-4244020 5 jaar bij 4 apparaten*
SMEG 020-4490120 5 jaar bij 4 apparaten*
Whirlpool 076-5306400 5 jaar bij 4 apparaten*
Zanussi 0172-468172 5 jaar bij 3 apparaten*

*Indien je de apparaten geregistreerd hebt bij de leverancier

Onderhoud
Hoe kan ik mijn Keuken Kampioen keuken het beste onderhouden?

Het goed onderhouden van je keuken is vrij gemakkelijk. Je moet alleen wel met een aantal dingen rekening houden. Wanneer je jouw keuken goed onderhoudt, kan dit de levensduur met een flink aantal jaren verlengen. 

Gebruik voor het schoonmaken van je keuken alleen milde, neutrale en oplosbare schoonmaakmiddelen. Je kunt daarbij het beste een spons, zeem of zachte doek gebruiken. Gebruik geen microvezeldoekjes; deze bevatten minuscule schuurdeeltjes die op bepaalde materialen krassen kunnen veroorzaken.

Het onderhouden van je keuken vergt enige aandacht. Elke keuken bevat veel verschillende materialen en al deze materialen kunnen een ander soort onderhoud vereisen. Daarom adviseren wij je altijd de onderhoudsvoorschriften van je keuken te raadplegen.

Wat moet ik absoluut niet doen bij het onderhoud van mijn Keuken Kampioen keuken?

Wat moet ik absoluut niet doen bij het onderhoud van mijn keuken?

Er zijn een aantal dingen die je niet moet doen bij het onderhouden van je keuken. Gebruik geen chloor of bleekwater; dit zorgt voor vlekken. Daarnaast kan een schuurspons veel krassen veroorzaken.

Welke producten kan ik gebruiken voor het onderhoud van mijn Keuken Kampioen apparatuur?

Het is heel belangrijk om je apparaten goed te onderhouden. Daarvoor hebben we bij Keuken Kampioen diverse producten. Daarbij raden we producten van Clean Pro aan.

Clean Pro is een uniek schoonmaakmiddel, speciaal ontwikkeld voor jouw keuken en geschikt voor dagelijks gebruik en onderhoud. De samenstelling van Clean Pro zorgt voor een perfecte hygiëne en een stralende keuken. Daarnaast is Clean Pro handig in gebruik en zijn er schoonmaakproducten voor kasten, glasdelen zoals glasdeuren, maar ook keramische en inductiekookplaten, granieten werkbladen, kunststoffen en rvs.

Advies, hulp en contact
Ik heb een vraag over het kopen van een keuken? Waar kan ik deze stellen bij Keuken Kampioen?

Ik heb een vraag over het kopen van een keuken. Waar kan ik deze stellen?

Moet ik bij aankoop van een keuken iets aanbetalen? Ik heb mijn keuken pas later nodig, maar wil deze nu alvast kopen. Kan dit? Wat is de garantie bij Keuken Kampioen?

Veel vragen die wellicht bij je opkomen als je van plan bent een keuken te gaan kopen. En je kunt natuurlijk ook vragen hebben na aankoop van je keuken.

Wil je meteen antwoord op je vraag, dan kun je natuurlijk altijd even bellen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen via telefoonnummer: 0416 - 539 325.

Ik wil persoonlijk advies over aankoop van een apparaat, waar kan ik terecht bij Keuken Kampioen?

Ik wil persoonlijk advies over de aankoop van een apparaat, waar kan ik terecht?

Ben je op zoek naar apparaten voor in je nieuwe keuken? Is je vaatwasser of afzuigkap aan vervanging toe? Bij Keuken Kampioen ben je altijd aan het juiste adres.

Kom naar een van onze winkels voor uitgebreid deskundig advies en natuurlijk altijd de laagste internetprijs!

Voorwaarden rechten en plichten
Waar kan ik de algemene verkoopwaarden van Keuken Kampioen vinden?

Voor al je aankopen bij Keuken Kampioen gelden de CBW voorwaarden plus aanvullende voorwaarden van Keuken Kampioen.

Als lid van het CBW dient Keuken Kampioen aan de hoogste kwaliteitseisen te voldoen. Een erkenning van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) krijg je niet zomaar. Het CBW toetst bedrijven op belangrijke onderdelen zoals klantvriendelijkheid en service.

Een uitgebreid verslag van de algemene voorwaarden vind je hier.

Bedrijfsgegevens
Wat zijn de bedrijfsgegevens van Keuken Kampioen?

Keuken Kampioen BV
Gragtmansstraat 3
5145 RA Waalwijk
Nederland

KVK 18046980
BTW NL 8054.26.164
E-mail info@keukenkampioen.nl
Telefoon 0416-539325