Wat doe ik als een apparaat defect is bij Keuken Kampioen?
Wat doe ik als een apparaat defect is bij Keuken Kampioen?

Veel gestelde vragen

Heb je vragen over keukens, het aankoop proces, levering of montage van een nieuwe keuken? We hebben hier een aantal antwoorden op een rijtje gezet.

Wat doe ik als een apparaat defect is?

Keuken Kampioen staat bekend om haar klantvriendelijkheid en service. We staan dus altijd voor jou klaar: voor, tijdens en na aankoop van een apparaat. 

Mocht je een melding hebben, dan horen wij dat graag. Zo kunnen we onze service nog verder verbeteren. Wanneer je een storing, defect, klacht of vraagt heeft, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het hiernaast getoonde formulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Je kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met ons klantenservice team. Wij zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0416-539325 op werkdagen tussen 08:30 uur en 17:30 uur (op vrijdag tot 17:00 uur).

Terug
Sluiten