Keuken Kampioen is kampioen in service. Wij zijn permanent bezig om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn! Alles in eigen hand, dat is onze filosofie. Dus ook het afleveren, plaatsen en monteren van jouw keuken gebeurt door onze eigen vakmensen. Want wij willen zeker weten dat jij voor de volle 100% tevreden bent. Zo kun je ook na de uitgebreide garantieperiode van 5 jaar op de keukenmeubelen een beroep doen op onze servicedienst. Een prettig gevoel!
Geen probleem, alles kan bij Keuken Kampioen. Alle soorten opstellingen, kleuren en werkbladen worden passend gemaakt voor jouw ruimte. Bovendien maken wij vrijblijvend een 3D-tekening, zodat je een bijna levensechte wandeling door je nieuwe keuken kunt maken.
Heb je al een offerte van een andere keukenzaak? Geen probleem, wij nodigen je graag uit in een van onze 49 winkels om samen te kijken naar de mogelijkheden die Keuken Kampioen je kan bieden. Wij bieden je namelijk altijd een lagere prijs!
Het uitzoeken van een nieuwe keuken is een heel avontuur. Er komt nogal wat bij kijken en het draait om het maken van de juiste (persoonlijke) keuzes. Lees hier hoe andere klanten hun aankoop bij Keuken Kampioen hebben ervaren. Uiteraard nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring te delen. Als Keuken Kampioen kunnen wij hier ook van leren en onze service continu blijven verbeteren! Want: we gaan voor een 10!
Op zoek naar een inbouwoven, -vaatwasser, -magnetron, afzuigkap of andere inbouwapparatuur? Bij Keuken Kampioen ben je aan het juiste adres. Naast kampioen in keukens zijn wij namelijk ook kampioen in apparatuur. Wij bieden A-merk apparatuur voor de laagste internetprijs.
Bel 0416 - 539 325 voor advies, directe verkoop en al je vragen over levering en montage van keukenapparaten of ga naar www.keukenkampioen.nl/keukenapparatuur
Je bent natuurlijk ook van harte welkom in een van onze winkels. Daar helpen onze vriendelijke keukenadviseurs je graag met het kopen van nieuwe inbouwapparatuur. Kijk hier voor een van de 49 Keuken Kampioen winkels in Nederland.
Bij Keuken Kampioen worden steeds vaker keukens op afroep besteld. Zo ook door onze klanten Rosanne en Nieck. Lees hier hun ervaring.
Worden er extra kosten gerekend als ik mijn keuken op afroep bestel?
Nee, Keuken Kampioen rekent geen extra kosten wanneer je ervoor kiest om je keuken op afroep te bestellen.
Een keuken op afroep bestellen heeft zo zijn voordelen. Veel mensen weten niet eens dat de mogelijkheid bestaat en daarom leggen we je graag uit wat je keuken op afroep bestellen nu eigenlijk inhoudt.
Om te bepalen of het interessant voor je is om op afroep te bestellen, hoef je jezelf maar één vraag te stellen, namelijk: "Weet ik wanneer mijn keuken geplaatst kan worden?". Wanneer het antwoord nee is, dan is het bestellen van een keuken op afroep waarschijnlijk een uitkomst. De keuken wordt dan één jaar kosteloos voor je gereserveerd. Lees hier alles over het bestellen op afroep.
Een nieuwe keuken is een heel avontuur. Er komen veel dingen bij kijken waar je niet dagelijks mee te maken hebt. Om ervoor te zorgen dat je precies weet waar je aan toe bent, hebben we het hele aankoopproces van oriëntatie tot oplevering verdeeld in 8 overzichtelijke stappen.
Lees hier de 8 stappen die je doorloopt bij het kopen van een nieuwe keuken.
Het unieke aan Keuken Kampioen is dat je de mogelijkheid hebt om je keuken op afroep te bestellen. Lees hier alles over het bestellen op afroep.
Met onze budgetplanner kun je precies berekenen wat jouw droomkeuken kost. Je voert je budget in en geeft daarbij je persoonlijke wensen aan.
In slechts een paar stappen geef je aan welke keukenopstelling je voor ogen hebt, welke apparatuur en kastelementen je graag wilt en bijvoorbeeld of je de keuken zelf plaatst of dat liever aan de vakmannen van Keuken Kampioen overlaat. Ook heb je de mogelijkheid om een van onze showroomkeukens te kopen. Deze kunnen wij tegen een scherpe prijs aanbieden, doordat we regelmatig de collectie in onze winkels vernieuwen. Vaak blijk je meer uit je budget te kunnen halen dan je had verwacht!
Heb je na het invullen van onze budgetplanner nog vragen, aarzel dan niet en stap een van onze 49 winkels binnen.
Wij adviseren je altijd vooraf een afspraak te maken, maar je mag natuurlijk ook altijd bij een van onze 49 winkels binnenlopen. Wanneer je een afspraak maakt, weet je zeker dat de verkoper altijd alle tijd voor je heeft.
Daarnaast is het verstandig om de afmetingen van je keuken of de ruimte waarin je keuken geplaatst wordt mee te nemen. Zo kunnen we je direct van goed advies voorzien en jouw droomkeuken in 3D uittekenen.
Bel voor een afspraak: 013 - 583 30 78.
Wat is de levertijd van een keuken bij Keuken Kampioen?
De gemiddelde levertijd van een keuken is 3 tot 4 weken. In overleg kunnen we altijd bekijken of we de keuken eerder kunnen leveren. Natuurlijk is het geen enkel probleem om de keuken later te leveren.
Wanneer je een showroommodel koopt, gelden hier andere leverregels voor. Dit verschilt per showroommodel, dus hiervoor kun je het beste contact opnemen met de winkel waar je jouw showroomkeuken hebt gekocht.
De bezorging van je keuken of de bestelde artikelen wordt door de vertrouwde service- en montagedienst van Keuken Kampioen gedaan.
Keuken Kampioen levert keukens en apparaten in Nederland en België.
Keuken Kampioen plaatst keukens van maandag tot en met vrijdag. Er worden geen keukens op zaterdag geplaatst.
Na de aankoop van je keuken spreken we samen een leverweek af. Drie weken voor de afgesproken leverweek nemen wij contact met je op. We stellen dan een leverdatum voor. Wij proberen zoveel mogelijk keukens op één route te combineren, zodat onze vrachtwagens niet meer kilometers rijden dan noodzakelijk is. Zo wordt het milieu niet onnodig belast.
Mocht de voorgestelde leverdatum je niet uitkomen, dan zullen we in overleg een datum uitkiezen die wel past. Het is belangrijk om er rekening mee te houden dat het bezorgen en monteren van je keuken niet op één dag gebeurt. Eerst bezorgen we alles, zodat de keuken zich goed kan aanpassen aan de temperatuur en vochtigheid in de ruimte. De volgende dag monteren we de keuken.
Uniek bij Keuken Kampioen. Je hoeft namelijk bij de aankoop van jouw nieuwe keuken geen aanbetaling te doen.
Er worden geen bezorgkosten gerekend voor het bezorgen van je nieuwe keuken.
Bij Keuken Kampioen is het mogelijk je nieuwe keuken per maand te betalen.
Je nieuwe keuken is een investering voor jaren. Dus je kiest graag voor alle opties die je nu en in de toekomst belangrijk vindt. En dat kan ook gemakkelijk, zelfs als je ideale keuken iets boven het geplande budget ligt. Via onze onafhankelijke partner PlusAdvies Finance kun je een deel of zelfs het hele aankoopbedrag betalen in maandelijkse termijnen. Dit kan via een financiering die precies past bij je persoonlijke wensen, waarbij je de looptijd van de financiering zelf bepaalt.
Zo kun je tegen een vast bedrag per maand meteen gebruikmaken van de keuken die je altijd al had willen hebben.
Keuken Kampioen staat bekend om zijn klantvriendelijkheid en service. Wij staan dus altijd voor je klaar: voor, tijdens en na aankoop van een apparaat.
Mocht je een melding hebben, dan horen wij dat graag. Zo kunnen we onze service nog verder verbeteren. Wanneer je een storing, defect, klacht of vraag hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Je kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met ons klantenserviceteam. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0416 - 539 325.
Keuken Kampioen levert het apparaat bij je thuis (mits vrij toegankelijk en zonder trappen). Daarnaast demonteert Keuken Kampioen het oude apparaat en plaatst het nieuwe apparaat. Dit is inclusief het monteren van de deur(en) op bijvoorbeeld de vaatwasser of de koelkast. Leidingen worden - indien nodig - tegen een meerprijs aangepast of verlegd.
Keuken Kampioen voert het oude apparaat - indien gewenst - gratis af.
Het is zover! Je nieuwe keuken wordt gemonteerd. Een langverwacht en spannend moment. Gaat alles wel goed, zal er niets beschadigen, past alles én hoe ziet hij eruit?
Wij hebben bij een van onze klanten een montagedag gefilmd. In het filmpje zie je in nog geen 2 minuten hoe zo'n dag verloopt.
Heb je na het bekijken van het filmpje nog vragen over het monteren van een keuken, dan kun je altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0416 - 53 93 25.
Wanneer je een nieuwe keuken koopt, maken we meestal direct een afspraak voor het inmeten van de keuken. Wanneer je een dag vóór de afspraak naar de winkel belt, vertellen we je of de inmeter 's ochtends of ’s middags langskomt. Op de dag van de afspraak belt de inmeter een half uur van tevoren om zijn bezoek aan de kondigen.
De inmeter beoordeelt de keukenruimte, meet de ruimte op en kijkt naar de hoeken en de plaats van ramen, deuren en eventuele obstakels. Ook bekijkt hij hoe we de nieuwe keuken het beste naar de keukenruimte kunnen transporteren en in de ruimte kunnen monteren. Het is belangrijk dat je zelf bij het inmeten aanwezig bent om het inmeetrapport te tekenen. Tijdens het inmeten is er ook ruimte om (technische) vragen te stellen.
Natuurlijk ben je vrij om het inmeten zelf te doen, maar we raden dit sterk af. Het goed inmeten van de keuken is ontzettend belangrijk. Wanneer je de keuken zelf inmeet, bestaat het risico dat er tijdens het monteren van de keuken iets niet past. De financiële gevolgen (bijvoorbeeld omdat er een onderdeel vervangen of aangepast moet worden) komen dan voor jouw rekening.
Wanneer een professional van Keuken Kampioen de keuken inmeet, is de kans op fouten minimaal. Bovendien is Keuken Kampioen in dat geval verantwoordelijk voor eventuele meetfouten en zorgen wij ook voor een oplossing.
Het inmeten van de keuken gebeurt heel nauwkeurig. Vaak kan een centimeter verschil het plaatsen van de keuken al onmogelijk maken. Ook moet er vaak veel meer gemeten worden dan je in eerste instantie zou denken. Onze ervaring is bovendien dat tekeningen vaak niet helemaal kloppen of dat er gegevens missen. Onze inmeters hebben een speciale opleiding gevolgd en hebben veel ervaring met het inmeten van keukens.
Het inmeten geeft geen garantie, maar de kans dat het montageproces na het inmeten niet soepel verloopt is wel heel erg klein. Het kan zo zijn dat onverwachts toch nog iets tegenzit, maar dat lossen we altijd zo snel mogelijk op.
Dat kan, maar met kleine veranderingen maken we het ontwerp probleemloos passend door details in de keukentekening aan te passen. Vaak zijn die voor het oog niet of nauwelijks zichtbaar. Vanzelfsprekend vinden alle aanpassingen plaats in overleg met jou.
Tijdens het inmeten van de keuken kan de inmeter tegen een aantal zaken aanlopen. Denk hierbij aan schuine muren, een ongelijke vloer, ramen die toch in de weg blijken te zitten of andere obstakels die niet op de tekening staan. Ben je bewust van het feit dat zeker niet alle oneffenheden goed zichtbaar zijn. Zo kan een schuin aflopende vloer of een scheve muur op het eerste oog gewoon recht lijken, dit kan wel worden opgemerkt door een professional van Keuken Kampioen.
Keuken Kampioen is kampioen in service. Wij zijn permanent bezig om je zo goed mogelijk van dienst te zijn! Alles in eigen hand, dat is de Keuken Kampioen filosofie. Dus ook het afleveren, plaatsen en monteren van je keuken gebeurt door onze eigen vakmensen. Voor ons is het het belangrijkste dat je voor de volle 100% tevreden bent. Zo kun je ook na de uitgebreide garantieperiode van 5 jaar op keukenmeubelen een beroep doen op onze servicedienst.
Mocht je een melding hebben, dan horen wij dat graag. Zo kunnen we onze service nog verder verbeteren. Wanneer je een storing, defect, klacht of vraag hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Je kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met ons klantenserviceteam. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0416 - 539 325 op werkdagen.
Keuken Kampioen staat bekend om zijn klantvriendelijkheid en service. We staan dus altijd voor je klaar: voor, tijdens en na aankoop van een apparaat.
Mocht je een melding hebben, dan horen wij dat graag. Zo kunnen we onze service nog verder verbeteren. Wanneer je een storing, defect, klacht of vraag hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het formulier op de servicepagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Je kunt natuurlijk ook direct contact opnemen met ons klantenserviceteam. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0416 - 539 325 op werkdagen.
De service en garantie van apparaten worden door de fabrikant verzorgd. Je hebt ook de mogelijkheid om rechtstreeks contact te zoeken met de fabrikant. Dit werkt over het algemeen sneller en effectiever.
Hieronder vind je de telefoonnummers van onze leveranciers en kun je een servicebezoek aanvragen. Mocht je er samen met de fabrikant niet uit komen, dan kun je contact met ons opnemen. Dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Merk | Servicenummer | Garantie |
AEG | 0172-468300 | 5 jaar bij 4 apparaten* |
Ariston | 0900-2025254 | Standaard 2 jaar |
Boretti | 020-4363525 | Standaard 2 jaar |
Bauknecht | 076-5306400 | 5 jaar bij 4 apparaten* |
Bosch | 088-4244010 | 5 jaar bij 4 apparaten* |
Miele | 0347-378888 | Standaard 2 jaar |
Siemens | 088-4244020 | 5 jaar bij 4 apparaten* |
SMEG | 020-4490120 | 5 jaar bij 4 apparaten* |
Whirlpool | 076-5306400 | 5 jaar bij 4 apparaten* |
Zanussi | 0172-468172 | 5 jaar bij 3 apparaten* |
*Indien je de apparaten geregistreerd hebt bij de leverancier
Het goed onderhouden van je keuken is vrij gemakkelijk. Je moet alleen wel met een aantal dingen rekening houden. Wanneer je jouw keuken goed onderhoudt, kan dit de levensduur met een flink aantal jaren verlengen.
Gebruik voor het schoonmaken van je keuken alleen milde, neutrale en oplosbare schoonmaakmiddelen. Je kunt daarbij het beste een spons, zeem of zachte doek gebruiken. Gebruik geen microvezeldoekjes; deze bevatten minuscule schuurdeeltjes die op bepaalde materialen krassen kunnen veroorzaken.
Het onderhouden van je keuken vergt enige aandacht. Elke keuken bevat veel verschillende materialen en al deze materialen kunnen een ander soort onderhoud vereisen. Daarom adviseren wij je altijd de onderhoudsvoorschriften van je keuken te raadplegen.
Wat moet ik absoluut niet doen bij het onderhoud van mijn keuken?
Er zijn een aantal dingen die je niet moet doen bij het onderhouden van je keuken. Gebruik geen chloor of bleekwater; dit zorgt voor vlekken. Daarnaast kan een schuurspons veel krassen veroorzaken.
Het is heel belangrijk om je apparaten goed te onderhouden. Daarvoor hebben we bij Keuken Kampioen diverse producten. Daarbij raden we producten van Clean Pro aan.
Clean Pro is een uniek schoonmaakmiddel, speciaal ontwikkeld voor jouw keuken en geschikt voor dagelijks gebruik en onderhoud. De samenstelling van Clean Pro zorgt voor een perfecte hygiëne en een stralende keuken. Daarnaast is Clean Pro handig in gebruik en zijn er schoonmaakproducten voor kasten, glasdelen zoals glasdeuren, maar ook keramische en inductiekookplaten, granieten werkbladen, kunststoffen en rvs.
Ik heb een vraag over het kopen van een keuken. Waar kan ik deze stellen?
Moet ik bij aankoop van een keuken iets aanbetalen? Ik heb mijn keuken pas later nodig, maar wil deze nu alvast kopen. Kan dit? Wat is de garantie bij Keuken Kampioen?
Veel vragen die wellicht bij je opkomen als je van plan bent een keuken te gaan kopen. En je kunt natuurlijk ook vragen hebben na aankoop van je keuken.
Wil je meteen antwoord op je vraag, dan kun je natuurlijk altijd even bellen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen via telefoonnummer: 0416 - 539 325.
Ik wil persoonlijk advies over de aankoop van een apparaat, waar kan ik terecht?
Ben je op zoek naar apparaten voor in je nieuwe keuken? Is je vaatwasser of afzuigkap aan vervanging toe? Bij Keuken Kampioen ben je altijd aan het juiste adres.
Kom naar een van onze winkels voor uitgebreid deskundig advies en natuurlijk altijd de laagste internetprijs!
Voor al je aankopen bij Keuken Kampioen gelden de CBW voorwaarden plus aanvullende voorwaarden van Keuken Kampioen.
Als lid van het CBW dient Keuken Kampioen aan de hoogste kwaliteitseisen te voldoen. Een erkenning van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) krijg je niet zomaar. Het CBW toetst bedrijven op belangrijke onderdelen zoals klantvriendelijkheid en service.
Een uitgebreid verslag van de algemene voorwaarden vind je hier.